ایزوگام طرح دار 

ایزوگام فویلدار

 ابتدا برای معرفی ایزوگام طرح دار نیاز است تا در مورد خود عایق رطوبتی عادی یا همان ایزوگام فویلدار تعریف مختصری داشته باشیم .ایزوگام با پیشرفت علم و فناوری در صنعت عایق کاری به جای قیر و گونی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون ساختمان به وجود آمد و با گذشت زمان تغییرات بسیاری در اجزای ایزوگام ایجاد شد تا محصول تولیدی ایزوگام بتواند برای مناطق مختلف کشور(گرمسیر،سردسیر و معتدل) و همچنین با سلیقه های مختلف سازگار باشد.امروزه ایزوگام های تولیدی دارای نوع های متفاوتی می باشد .و در بالاترین قسمت آن فویل آلومینیم برای استحکام بیشتر و بازتاب نور خورشید به کار رفته است که معروف به ایزوگام فویلدار است .این نوع ایزوگام برای عایق کاری پشت بام بسیار مرسوم است که عمر مفید آن در صورت مرغوب بودن ایزوگام مصرفی و نحوه نصب توسط نصاب ایزوگام به 15 سال هم می رسد.

 

ایزوگام طرح دار

امروزه شرکت های ایزوگام دلیجان به این نتیجه رسیده اند که ایزوگام بام و نمای ساختمان ها علاوه بر عایق بودن در برابر رطوبت و نم باید زیبایی و نمای مناسب هم داشته باشد. به همین دلیل تولید کنندگان ایزوگام در پی ایجاد نمودن نوآوری در زمینه پوشش لایه بیرونی ایزوگام یا همان فویل هستند.

هم اکنون جدیدترین ایزوگام های طرح دار تولید شده و روانه بازار شده است که در صنعت عایق رطوبتی از آن استفاده بسیاری می شود. ایزوگام طرح دار در نقش های چمنی، آجرنما، موزاییکی، آجر نمای رنگی و غیره تولید می شود. در واقع ایزوگام طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری تازه و پیشرفته است که می تواند جای خود را در مناطق دیگر هم باز کند. ایزوگام های طرح دار دارای نقش ها و رنگ های متنوعی می باشد و با کیفیت 35 الی 30 میکرون ضخامت تولید می شوند. قیمت ایزوگام های طرح دار کمی گران تر از نوع فویلی آن است اما با توجه به این که زیبایی استفاده از این ایزوگام بیشتر است خرید آن ها مقرون به صرفه به نظر می رسد. فویل های وارداتی طرح دار در هنگام بارگیری مورد بررسی قرار می گیرند که با توجه به سالم بودن در اختیار مشتری قرار بگیرند. استفاده از ایزوگام های طرح دار به دلیل ضخامت بالاتر آن ها و زیبایی بخصوصی که دارند در بیشتر صنایع ساختمان هم مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین ایزوگام های طرح دار که برای نمای ساختمان استفاده می شود می تواند جایگزین بسیار خوبی برای نمای سنگی باشد که هم از لحاظ قیمت و اجرا از ایزوگام گرانتر و سخت تر می باشد.

 

کاربرد ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار در بسیاری از صنایع مانند صنعت ساختمان سازی و زیبا سازی نمای شهری کاربرد دارد و در حال حاضر کارخانجات تولید ایزوگام دلیجان از این نوع ایزوگام استقبال بسیاری کرده اند و با تولید ایزوگام طرح دار و به صورت دو لایه روکش دار با ضخامت 4 میلیمتر محصول جدیدی را به بازار داده اند.همچنین ایزوگام طرح دار برای دیوارها، کف استخر، و یا زمین های ورزشی هم مورد استفاده قرار می گیرد. حتی ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است.  

 

انواع ایزوگام طرح دار

تنوع در ایزوگام طرح دار بسیار زیاد شده است به طوریکه هر یک از انواع ایزوگام طرح دار را می توان برای مکان مشخصی به کار ببرید. مثل طرح آجرنما ، طرح سنگ ، طرح چوب، طرح سرامیک، طرح گرانیت ،طرح ورساچه، طرح چمنی،طرح کامپوزیت، یا طرح های رنگی که از استقبال بیشتری برخوردارند. ایزوگام های طرح دار دارای استاندارد جهانی می باشند و هر یک از طرح ها با آزمایشات مکرر توسط تیم مجرب تولید شده اند و کیفیت تولیدی آن ها به اثبات رسیده است. ایزوگام طرح دار دو لایه تولید شده با روکش فویل رنگی دارای فرمول جدید و کیفیت بالاتر نسبت به ایزوگام فویلدار می باشد و در نتیجه توانسته بر میزان اعتماد مصرف کننده هم تاثیر گزار باشد.

 

قیمت ایزوگام طرح دار

 قیمت ایزوگام های طرح دار بسته به رنگ و انواع آن با یکدیگر متفاوت است و حتی قیمت آن با ایزوگام های عادی هم تفاوت قیمت دارد .زیرا دارای ضخامت بیشتری نسبت به ایزوگام فویلدار عادی می باشد . و در عین حال ضمانت اجرایی و فروش آن هم از ایزوگام های فویل دار آلومینیومی معمولی بیشتر است. ایزوگام آلومینیومی عادی با واحد قیمت متری به فروش می رسند ولی قیمت ایزوگام های طرح دار بر اساس نوع طرح ها و کاربرد آن ها طبقه بندی شده و برای فروش به صورت عمده به نمایندگی های سطح کشور ارسال می شوند. به هر حال خرید انواع ایزوگام طرح دار به صورت عمده و سفارش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه ارزان تر تمام می شود

 در یک نکته قیمت ایزوگام طرح دار به دلیل ضخامت فویل آن و کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری که دارد بالاتر از ایزوگام فویلدار عادی است .

 

شرکت ایران ایزوگام

کارشناسان شرکت ایران ایزوگام آماده اند تا هر گونه اطلاعات در مورد ایزوگام های طرح دار تولید دلیجان و دیگر شرکت ها، همراه با تغییرات قیمت و نوسانات آن را به اطلاع مشتریان این شرکت برساند.همچنین خرید ایزوگام طرح دار به صورت ثبت سفارش تلفنی به سادگی و با قیمت مناسب انجام می شود.

جهت خرید انواع ایزوگام های طرح دار و رنگی در سراسر تهران و حومه کافیست با شماره تماس های شرکت ایران ایزوگام تماس بگیرید.